UWAGA! Dołącz do nowej grupy Bielsko-Biała - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” ma poprawić bezpieczeństwo na drogach

Bożena Kabot

Bożena Kabot


PZU we współpracy z Policją zainaugurowało kampanię „Mistrzu, zwolnij”, mającą na celu uświadomienie kierowcom konsekwencji nadmiernej prędkości. Inicjatywa ta jest rozwinięciem wcześniejszej kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” i ma na celu zmniejszenie liczby wypadków na polskich drogach. Obecne statystyki pokazują, że problem wciąż jest aktualny, co skłoniło organizatorów do podjęcia zdecydowanych działań prewencyjnych.

Na polskich drogach w ubiegłym roku zginęło blisko 1 900 osób, a wakacje 2024 roku przyniosły niemal 350 ofiar śmiertelnych. Pomimo iż w ostatnich latach obserwuje się spadek liczby wypadków drogowych, wciąż zbyt wielu kierowców ignoruje zasady bezpieczeństwa. Dlatego PZU i Policja postanowiły wspólnie podjąć działania mające na celu zachęcenie do odpowiedzialności na drodze, uruchamiając kampanię, która ma na celu zmianę postaw kierowców oraz budowę kultury społeczeństwa, w której reagowanie na niebezpieczne sytuacje jest normą.

W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij”, która wystartowała 2 września, do kierowców trafi milion naklejek z hasłem kampanii. Policjanci będą wręczać te naklejki podczas kontroli drogowych, aby edukować obywateli na temat bezpieczniejszej jazdy. Dodatkowo w całej Polsce pojawią się billboardy przypominające o zagrożeniach płynących z nieprzestrzegania ograniczeń prędkości, a także specjalnie oznakowane auto, poruszające się zgodnie z dozwoloną prędkością. Kampania potrwa do końca września i będzie obecna w telewizji oraz mediach cyfrowych.

Źródło: Policja Bielsko-Biała


Oceń: Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” ma poprawić bezpieczeństwo na drogach

Średnia ocena:4.96 Liczba ocen:21


Zobacz Także