UWAGA! Dołącz do nowej grupy Bielsko-Biała - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

24. Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego z udziałem Bielskiego Samorządu


2 lipca w Katowicach odbyła się inauguracja 24. Międzynarodowego Kongresu Marketingu Publicznego i Non-Profit, który będzie trwać do 5 lipca. Wśród przedstawicieli licznych instytucji związanych z marketingiem publicznym, Bielską-Białą reprezentował zastępca prezydenta miasta. Wydarzenie ma na celu omawianie wyzwań współczesnego marketingu, w kontekście relacji między instytucjami publicznymi a społecznościami lokalnymi. Uwagę w pierwszym dniu kongresu przyciągnęły ciekawe debaty i wystąpienia znanych ekspertów.

Międzynarodowy Kongres został zorganizowany przez International Association of Public and Non-Profit Marketing oraz Akademię Górnośląską. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Łącząc przeszłość z przyszłością: marketing publiczny i non-profit dla obszarów poprzemysłowych”. Podczas wydarzenia omawiane są różnorodne aspekty marketingu, od budowania zaufania instytucji po współpracę z organizacjami non-profit. Uczestnicy mają okazję do wymiany doświadczeń oraz poszukiwania rozwiązań aktualnych problemów.

Wykład inauguracyjny wygłosił prof. José Luis Vázquez Burguete, prezydent Międzynarodowego Stowarzyszenia Nauk o Marketingu Publicznym. Debata dotycząca wartości w sektorze publicznym i non-profit, moderowana przez dr Joannę Strzelczyk-Łucką, przyciągnęła uwagę wielu zainteresowanych. Wśród panelistów znaleźli się przedstawiciele lokalnej administracji oraz organizacji społecznych, którzy podkreślali znaczenie transparentności i uczciwości w marketingu publicznym oraz systemowego podejścia do komunikacji z mieszkańcami.

Źródło: Urząd Miasta Bielsko-Biała


Oceń: 24. Międzynarodowy Kongres Marketingu Publicznego z udziałem Bielskiego Samorządu

Średnia ocena:4.94 Liczba ocen:13


Zobacz Także